Časté dotazy

Lze chytré hodinky spárovat s mým telefonem?

  • Chytré hodinky lze spárovat se všemi mobilními telefony se systémem Android a iOS (Apple iPhone)
  • Pro spárování chytrých hodinek s mobilním telefonem je třeba postupovat podle návodu, který je součástí balení
  • Vždy je potřeba na telefonu zapnout Bluetooth a stáhnout a nainstalovat aplikaci pro dané chytré hodinky

Dá se z chytrých hodinek volat?

  • Funkci Bluetooth volání přímo z chytrých hodinek mají aktuálně všechny chytré hodinky ARMODD
  • Chytré hodinky zároveň upozorní na příchozí hovory, zobrazí zprávy a notifikace

Jakými funkcemi chytré hodinky disponují?

  • Přehled všech funkcí naleznete v detailním popisu produktu dole v sekci Parametry po kliknutí Zobrazit více
  • Mezi nejčastější funkce patří měření tepové frekvence, kroků, spálených kalorií, spánku a orientační měření krevního tlaku, saturace kyslíku v krvi a dalších zdravotních a sportovních údajů

Jsou chytré hodinky vodotěsné?

  • Naše zařízení disponují stupněm krytí IP67 - jsou tedy pouze voděodolné. Chytré hodinky lze ponořit do hloubky 1 metru až na 30 minut. Zařízení s tímto krytím nejsou vhodná k plavání, sprchování, tlakovou vodu, apod - více v sekci návody.

Jaká je výdrž baterie a jak zařízení správně nabíjet?

  • Co se týče výdrže baterie, zde vždy záleží na způsobu používání hodinek. V případě aktivního celodenního používání a v případě, že jsou zapnutá všechna oznámení se mohou hodinky vybít i během jednoho dne. Na jedno nabití běžného užívání zařízení může vydržet 4-7 dní, v pohotovostním režimu až 20 dní.
  • Berte prosím v potaz také způsob nabíjení, je potřeba zařízení nabíjet originálním nabíjecím kabelem a adaptérem o napětí 5V/1A. Zacházení neuvedené v návodu k zařízení vede ke snižování výdrže a životnosti baterie.

 Kdo vyrábí značku ARMODD?

  • Značka ARMODD je součástí české společnosti SMARTOMAT s.r.o. kterou jsme založili v roce 2016
  • Staráme se o všechny fáze cyklu produktu: od prvního nápadu přes pečlivé ladění jednotlivých funkcí a designu až po marketing, prodej a záruční a pozáruční servis
  • Na rozdíl od ostatních značek prodáváme produkty primárně přímo přes vlastní e-shop, dokážeme tak zákazníkům nabídnout produkty za velmi atraktivní ceny

Jaká je na chytré hodinky záruka?

  • Na chytré hodinky ARMODD poskytujeme plnou dvouletou záruku
  • Zajišťujeme záruční i pozáruční servis v našem vlastním servisním středisku
  • Na spolehlivosti produktů si zakládáme, o čemž svědčí více než desítky tisíc spokojených zákazníků a prestižní certifikát Ověřeno zákazníky

Heureka Ověřeno zákazníky

Jsou chytré hodinky v češtině?

  • Ano, všechny chytré hodinky značky ARMODD mají menu i mobilní aplikaci kompletně v češtině
  • Na výběr jsou i další jazyky (např. angličtina, němčina, polština, ukrajinština...)

Jak rychle mi doručíte objednávku?

  • Při objednání do 12:00 expedujeme v daný pracovní den
  • Standardní doručení je hned druhý den, vždy záleží na zvoleném dopravci.

Kde si mohu stáhnout návod?

  • Návod k chytrým hodinkám si můžete stáhnout v sekci Návody

Na displeji hodinek je bublinka i po odstranění přepravní folie.

  • Doporučujeme odstranit i druhou krycí folii, která chrání displej při výrobě. Po odstranění výrobní folie je displej v pořádku.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz